top of page

BMSS Academy-club

Openbaar·40 leden

ree

Met de nieuwe maan achter de rug heb je hoogstwaarschijnlijk al helder welke focus deze maand zal krijgen. Als je hier nog niet de tijd voor hebt genomen wil ik je uitnodigen dit als nog te doen. Misschien een replay van "a journey of truth" te doen en helderheid krijgen waar jij deze maand de focus op mag leggen.

Om je wat inspiratie te geven zal ik ook mijne met je delen.

Mijn maand(ag) focus zal gaan om full embodiment van dat wat al loopt. Even gas terug en genieten van mijn manifestor low en opladen tot de nieuwe energie er is met een nieuwe urge. Tot die tijd zul je mij veel actiever zien bewegen wat al loopt en wat minder tot weinig energie kost. Lekker in de tuin, met mijn gezin zijn, lezen, mijn mind voorzien van informatie vanuit een zachte flow.

Hoe dan betreft afspraken en mama duty dingen?

In deze tijden doe ik echt alleen wat nodig is. Zie het als een korte winter periode even terug me berenhol in en rust is dan prio 1. Dat kan natuurlijk ook gewoon buiten in de zon terwijl ons meisje speelt ;) De vraag is niet hoe dan? Maar durf je even alles los te laten en alleen het echt echt echt nodige te doen? Dat betekend ook dat het nieuwe programma "A pathway to freedom" niet deze maand gelanceerd zal worden, maar later. Datum is nog niet bekend :) (lekker bold ;))

Ik ben heel benieuwd naar jullie maand focus. Deel je hieronder de post ook jouw maand focus? Wellicht inspireer je er anderen mee zonder dat je het door hebt ;)

mirjamebberss
May 24, 2024

Terwijl er ook groei is op ander vlak, angsten overwinnen stappen zetten

bottom of page